Drottningholm

Allmänt / Permalink / 4
Hej!
Jag och Julie har varit i Drottningholmsparken. Vi gick och pratade och tog bilder, myyyyys!  ;) Vi köpte varsin varmkorv och varsin varm choklad. <3 Vi drömde lite om snö och sommarn + kom på massor av saker vi vill göra till i sommar!! Det var sjukt fint väder också, lite kallt bara. Det är snön som fattas. :)
Nu är jag hemma och ska packa innan jag ska åka till mamma. Jag måste packa grejerna som jag ska ha med till Spanien också eftersom jag åker nästa vecka..





Kraam <3
 
#1 - - Moa:

Hejsan vacker blogg!! kolla gärna min också;)

#2 - - Emelies bilder.:

Så fina bilder!

#4 - - Nadja:

sv; Tack ,ja det är jag som gjort min design. Gör det på Gimp 2.6 om du undra. man kan ladda ner det gratis på internet, tack för kommentaren! :)<3

Till top