Ny hedder

Allmänt / Permalink / 3
Hej!
Nu har jag fixat en tillfällig hedder men jag ska fixa så att den blir bättre kvalite och sånt senare. Jag är ju inget proffs lixom :P Jag kan inte få bort det där extra " AmandaLy´s" i vänstra hörnet heller.. Nån som vet hur man tar bort det? Skulle hjälpa, för som sagt är jag ju inget proffs på designer och sånt x)
Men den hät får duga så länge.

God morgon alla förrästen! Jag vaknade för en stund sedan och var jätte pigg, men jag vill inte gå upp ur sängen för det är kallt i mitt rum. :O Haha och det är ju varmt och skönt under täcket x) Men jag måste väl gå upp nu då jag ska träffa en kompis en stund snart, så upp och hoppa Amanda!

Kram och hoppas att ni får en bra dag idag då det är Nyårsafton!! :D


Tog bilden igår då de var några i ett hus längre bort som sköt raketer :)
#1 - - Linnéa:

Jättefin header!



Kika gärna in på min blogg, och kanske lämna en kommentar? Du får såklart en tillbaka då. :)

http://linneaflystam.blogg.se

#2 - - Zaga:

Hejhej, vad fin blogg! :)

#3 - - jenny <3:

ha en fin nyår sötis! :)

Till top