Frågor och lite smått x)

Allmänt / Permalink / 0

Heej igen:)
Nu kommer lite svar på era frågor..

Vad gör du på fritiden?
-Jag tränar simhopp 5ggr i veckan, är med mina underbara vänner, bloggar (ibland) x), är med min familj, tar hand om mina husdjur och mkt mer:)

Hur mycket och ofta tränar du?
-Jag tränar 5ggr i veckan (som står på min profil och svaret ovan) och de passen varierar mkt på hur länge de varar och hur intensiva saker vi tränar.. Men runt 2-3 timmar per pass? :)

Tycker du om djur?
-Jaa, om man inte räknar med spindlar som djur :P

Hur många är ni i din familj?
-Jag har skilda föräldrar men min mamma, pappa, jag och min lillebror på 9 år:) Även en katt hos mamma och en kanin som flyttar tillsammans med mig mellan mamma och pappa.. <3

Ledsen för att det blev lite tråkiga svar, hehe men men :S

Till top