Hoppbilder

Bilder / Permalink / 5

Hej! Söndag idag :)
Jag måste fråga,  vad vill ni att jag ska skriva om? Tycker ni det är intressant när jag skriver om träning, simhopp och sånt? Eller vill ni att jag bara ska skriva om annat? För jag tycker att det redan finns så jukt mycket modebloggar, men jag vill ändå lägga upp lite kläder som jag tycker är snygga. Vill ni att jag ska skriva om skvaller? Bara lägga upp bilder? Skriva om recept? Stilar? Kompisar? Böcker? Djur!? Skriv vad ni tycker!! Så får jag veta, för jag kommer självklart skriva om vad jag vill, men nu får ni chansen att tycka till :) Det gör ju att jag kan få mer inspiration och då kanske jag skriver roligare, oftare och bättre. Det får vi se..

Nu får ni några hoppbilder iaf, kram <3
hoppbild

hoppbild 10m

hoppbild 10m

#1 - - Sarah - Mitt liv i foto!:

hellu! Hur mår du i detta finväder?:)

#2 - - Beautyobsession-en SKÖNHETSBLOGG:

Jag skulle aldrig någonsin våga hoppa från den höjden:P. Skriv om det du tycker är intressant och det du brinner mest för så blir det säkert super!:)

#3 - - Anonym:

#4 - - Josefine Klashed:

Fin blogg! :)

#5 - - Lina:

Åh nice :D

Till top