Sportlooooov! <3

Allmänt / Permalink / 3

Nu är det sportlov för mig!! Efter det så är det prao i två veckor så det betyder TRE Veckor från skolan :) Haha, lite tråkigt att säga hej då till alla som ska bort på lovet och har prao på ett konstigt ställe med tider som gör att vi inte kommer kunna träffas så mkt... Men lite hoppas jag verkligen vi kan ses! :)

Idag så spelade vi upp "Romeo och Julia". Både på svenska och på engelska.. Vi var i 5 grupper som fick spela upp en scen var. Min grupp spelade upp scen 3 och vi var sjukt bra, haha! På svenska så spelade jag Mercutio och Paris. Sen på engelskan så bytte vi roller och då var jag Romeo x) Det var skönt att spela killar (för då gör det inget att man var lite oseriös) Det blir lixom roligare då..

Haha, har bara bilder på kameran från idag så dom får ni ikväll, nu får ni en opassande men söt bild från en mobilapp <3

#1 - - Rebecca:

har också lov nu :)

#2 - - Hannah och Bella:

Hoppas att du får en underbar dag!:D

#3 - - Moa:

Haha den var asbra, bilden asså! <3 :D

Till top