Utvecklingssamtal :S

Allmänt / Permalink / 2
Nu ska jag snart iväg på utvecklingssamtal på skolan.. Är inte nervös men gillar det inte direkt. Omdömmerna var bra förutom idrotten som var lite skum? Jag tränar ju simhopp på elitnivå så det var lite skumma ikryssningar i bedömningsmatrisen.. Men får se vad min mentor tycker om det :)

Vad tycker ni att jag ska blogga om förrästen? Jag vet inte riktigt vad det är ni vill att jag ska skriva om. Ni får ge lite förslag på ämnen i komentarer, irl, FB, sms osv. Kanske ska ha en frågestund lr nåt?

Serieteckning <3 Ego
Nån random effekt på kameran som vi provade, men det ser ut som jag har en lite konstig min? Jag ser lite ut som en serieteckning.. Haha skitsamma :)
#1 - - Sofie:

Hej snygging! Awesome blogg!

Vilken är din favoritlåt just nu?



KRAAAAAAAM

#2 - - bella:

fin bild :D

Till top