Störande roligt xS

Allmänt / Permalink / 3

Åh, så sjukt störande! Haha jag är lite dampig för det var en liten unge som gallskrek hela j*vla tiden!! Och mamman brydde sig typ inte. Så alla andra på tunnelbanan typ satt och suckade as högt och tittade surt på mamman för att hon skulle börja göra något men hon typ reagerade inte -_- Så stackars ungen satt och skrek ända tills de gick av.. Jag vet ju förstås inte vad som hänt innan, jag menar att ungen kanske varit jätte olydig eller nåt så att det var rätt åt den?

Aja, här får ni en lite rolig grej för att göra detta inlägg lite mindre surt :)

#1 - - Linn:

Tja!

Sugen på lite tips för ansiktet sådär i vinterkylan?

Spana in mitt senaste inlägg då!

Kram!

#2 - - ebba:

fin blogg!

kolla gärna min blogg

#3 - - Jennifer:

Fin blogg! Allt bra med dig då?

Till top