Alltså!

Allmänt / Permalink / 0
Haha!
Jag är så sjukt dum.. Förlåt att jag hela tiden slutar blogga ett tag sedan så bloggar jag jätte mkt en stund och sedan så slutar jag igen. Men jag har så himla mkt plugg och annat att fixa, så jag har verkligen inte haft tid. Dessuton så blev jag lite sur när min design inte gick att fixa och då medan jag försökte fixa den så blev det jätte konstig och alla Ä:n Å:n och Ö:n blev helt knäppa. Så det är anledningen (den här gången) till att jag inte bloggat. :P

Min ide är att jag nu kommer försöka fixa bloggen en gång till lite snabbt, sedan kommer jag fixa allt plugg och efter det så kommer jag blogga bra igen! Så ni får tyvärr vänta lite till..
Kraam på er och tack ni som fortfarande läser min blogg efter all min dåliga update :) Love to YOU

Till top