Annonser ;)

Allmänt / Permalink / 1

Godmorgon!
Jag vet inte om ni sett att jag har lagt upp några annonser på bloggen? Haha, men jag är inte så teknisk av mig så ni får inte bli för sura om det blir lite konstigt idag, för jag håller på och lär mig och jag testar lite olika saker ;) Har ni några annonser på era bloggar? Eller har ni något bra tips? Jag fick höra att det var ganska många som tjänade pengar på sina bloggar, dock inte så många som tjänade mycket men ändå lite grann.

Puss o Kram på er <3 <3 <3

#1 - - Anonym:

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

Till top