Italy <3

Bilder / Permalink / 2

¡Hola amigos! :)
(haha jag vet det är
spanska, men jag vet nt hur man säger hej på italienska)

Är i Italien med simhoppet nu och det är toppen väder (24 grader och sol). Är här för tävling så det blir nog inte så mkt mer.. Men ska bli kuul iaf!! :) Vi ska dra och kolla hur badet ser ut nu så jag får ge mer update när jag kommer tillbaka.

#1 - - Fotograf Annie:

Åh vad kul att du är i Italien :) Hoppas det går bra :)

#2 - - Navita the African Queen:

Följ gärna min blogg . Jag är 16årig Hel afrikansktjej som valt att vara en hel världsdels Drottning. Lever mitt liv i en fosterfamilj och har otroligt många framtids mål.

Som vilken tonårs tjej som helst älskar jag att fylla garderoben med massa nya kläder/smink.

Lämna gärna in en länk på din egna blogg till mig så garanterar jag att du får även mig som läsare & mina läsare.

Kraam

Till top