Sommarjobb

Allmänt / Permalink / 0
Hej!
Är nu påväg till jobbet för att hålla sommarlovsläger. Jobbar som tränare lite grand i vanliga fall också men på sommarlovslägrerna behöver man inte vara lika sträng. Barnen behöver inte träna så hårt utan bara ha kul :) Jag får dom såklart att ha kul annars också men alla är lite extra glada på sommarlägrerna..

Känns som om varenda människa ska jobba häcken av sig i sommar. Själv ska jag jobba 6 dagar sammanlagt. Mer hinner jag typ inte då jag prioriterar att chilla dom veckor som jag är ledig från simhoppet. Förra sommaren så var jag inte ledig nånting då jag var på språkresa i tre veckor och sen åkte jag till teneriffa med några kompisar så den här sommaren ska jag vara hemma några veckor och bara ta det lungt och nästan ha lite tråkigt så att jag märker att sommaren är här och att den inte försvinner på 10 minuter som den gjort förrut ;)

Till top