Cute!! :D

Bilder / Permalink / 3

Heellu :)
Sitter just nu i skolan och har långrast. Jag är sjukt trött :S Det känns som om alla andra har halv-dag idag? Typ bara vi som inte har det? Aja, vi får sluta en timme tidigare iaf, bättre än ingenting..

Igår så hälsade jag på min kompis nya hund! Så sjukt söt att jag dör! När jag såg honom första gången så visste jag typ inte vart jag skulle ta vägen <3

#1 - - Sofia:

Åh vad gullig!! Fy vad man smälter! (;

#2 - - Anonym:

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

#3 - - Sophia:

Vilken fin hund! :)

Till top