Hur jag hade det..

Bilder / Permalink / 1

Italien var skitfint!
Vi hade sån tur att vi kom dit precis när våren kom.. Har någon av er varit i Bolzano? Det är iaf vid alperna så det var verkligen as vackert. Jag hade aldrig varit i alperna innan så det var jätte kul. Maten var det heller inget fel på! Pastan och Pizzan var sjukt god! Glassen var helt underbar <3 Mmm, ville typ ta med mig 5 liter hem så man kan ha det ett tag x) Det var ok varmt, vi gick i shorts och linne på dagarna och på kvällen och morgonen hade vi på oss en kofta till.
Vi hann typ inte sola någonting.. (sammanlagt typ 2 timmar!?) huuhuu :'( Så det var det enda som var lite dumt. Men vi var ändå där för att tävla så.. Haha.
Vackert lol omg
Vackert så det är sjukt! Love bOlzano Berg grönt vår varmt love
Sjukt fint träd som blommar älskar våren längtar tills den kommer till sverige. Bild i Bolzano italien
Nutella glass, lime och citron glass italiensk så sjukt god

#1 - - Anonym:

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

Till top