Sweden <3

Bilder / Permalink / 1

Tja! :)
Kom hem igår kväll typ halv ett. Så det var skönt att jag började halv tio. För annars vet jag inte om jag orkat :S

Haha, det har hänt fett mkt så jag får helt enkelt börja berätta här snart. Jag tog lite bilder också som ni ska få se. Men tror jag fixar det sen för jag har såå mkt plugg att göra. Jag har ju varit borta ganska mkt på sista tiden så jag måste verkligen jobba ikapp! Problemet var att jag verkligen räknat med att göra massor av läxor idag eftersom jag slutar skolan tidigt idag men då fick jag reda på att jag ska träna idag.. Så jag hinner bog inte göra så mkt annat idag :S
(på väg till träning)

#1 - - carolina ekelund:

Riktigt fin och bra blogg du har och du är väldigt vacker må jag säga :) Keep going. Kram från carolina.



PS. Är det någon som gillar att läsa riktig modeblogg med massa mode och inspiration så finns det här. fashionofcarro.blogg.se. DS.

Till top