Morrn morrn :) teenager posts

Allmänt / Permalink / 1
Haha, känns som om jag alltid lägger upp inlägg på mornarna och kvällarna, så vill börja typ alla inlägg med "Godmorgon". Finns det något mer ord istället för godmorgon med en liknande betydelse? ;)
Godmorgon iaf!

Brukar ni vara morgontrötta? Jag är ofta det på vardagarna, alltså när man ska till skolan. Men på helgerna vaknar jag typ tip minuter efter att jag skulle gå upp om jag skulle till skolan och är skitpigg. Fast det beror mkt på när jag går och lägger mig också såklart. Då när det har vairt så extremt som exemplet ovan så somnade jag nog ganska tidigt. Haha, stör mig på att man måste upp tidigt varenda dag och när man väl får sova ut och så vaknar man tidigt ändå..

Börjar dagen med att lägga upp några Teenager Posts :)
 
 
Kraaam :)
#1 - - Anonym:

hej! Jag vet hur tråkigt det är med sånahära medelanden,men jag gör ett försök ändå. Jag tycker att det är hur kul som helst att blogga,speciellt när jag får insperation! Men det skulle vara hur snällt som helst om du kunde kolla in min blogg och säga vad just DU gillar/inte gillar. Jag vill att de ska bli så bra som möjligt! Vi kan även följa varandra på boblovin om du vill:)

kram! http://vendelagranberg.spotlife.se

Till top