Rörigt inlägg number ONE

Allmänt / Permalink / 2
Hej!
Haha just nu är jag så otroligt trött!! Hittade först inte busskortet när jag skulle åka hem från träingen nu så busschaffisen blev skitsur sedan somnade jag faktiskt på bussen. Brukar inte hända så ofta då jag ofta vill sova men det brukar inte gå. Haha :) Ni kanske inte bryr er men kände bara att jag ville skriva det ;)
Jag hade indviduelt samtal med mina två tränare idag också och då när vi satt där och pratade om framtiden osv så kände jag att jag antagligen inte alls kommer att ha tid till att blogga! :( Både skola, kompisar och träningen kommer att ta för mycket tid.
Sedan kände man sig lite ledsen när de pratade om att jag kommer behöva prioritera och vara tvungen att välja bort vissa saker :S
 
Men nuu ska jag inte vara så deppig!! Är kanske för att min energinivå är på noll?
.
Kram på er alla underbara människor i denna värld :D
#1 - - Lina:

Åhhh fint

#2 - - Julie:

Hej du suger på att uppdatera hejdå

Till top