Gamla bilder :P

Allmänt / Permalink / 3
Hej! Nu är jag nyduschad och fräsh <3
Jag tog en jätte snabb springrunda innan också för jag bara kände att jag var tvungen att röra på mig. Träningsberoende som jag är. Haha, de som känner mig håller nog med om att jag är det x) När jag inte tränat på tre dagar så blir jag typ depprimerad. Men det blir ju så att om man är van vid att göra något så blir det ju såklart ovant när man inte gör det.

Medan jag fortsätter med det där j*vla läxorna som jag typ hållt på med hela dagen så får ni kolla på gamla bilder som jag la upp för lääänge sedan på min förra blogg ;)


Omg! Jag hade typ inga ögonbryn :S Haha

Ahh, jag dööör! Fattar inte hur jag tyckte det där var snyggt.
Aja, puss och kram på er <3
#1 - - Frida A.:

fin header :)

#2 - - A N G E L I J N A:

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2952704AUAAAAAAAAAA SPELAT IN NY LÅT KOM IGEN ATT LYSSNA/GILLA OCH KOMMENTERA ;D

#3 - - sofie:

- Har du någon favoritfilm? :D KRAM!

Till top