God natt :)

Allmänt / Permalink / 1
Hej! Hoppas att alla har haft en bra dag?
Det gick jätte bra på träningen idag så jag är glad nu, hihi ;) Det var ett tag sedan jag tyckte en träning var så rolig. Jag har precis skickat iväg två läxor till imorgon, så det känns också skönt. Jag har verkligen varit jätte stressad på sistone! Alla skolarbeten ska ju in nu innan lovet i ALLA ämnen. Så man har haft lite att göra.. Är det så i era skolor också? Eller är det bara jag som hela tiden är klar på sista minuten? Haha, varför vara klar några dagar innan när man kan skicka in det sista kvällen? x)

Närå skämt och sido nu måste jag göra mig i ordning för att gå och sova. Imorgon är det fredag och sista dagen innan sportlovet! Efter det så har vår skola två veckor PRAO också så det blir ett tag ifrån skolan! :) Kanske blir inte sportlovet så mycket lov med tanke på att vi ska träna 3-4 pass per dag de fem första dagarna på lovet!!!! :S

Här får ni en bild från höstas..

Visst hade jag kort och rödare hår!? Kram och sov så sött <3
#1 - - carolina ekelund:

´Så fin du är :) btw, gillar din blogg väldigt mycket. Den känns så personlig och inspirerande :) kram

Till top