Ice <3

Bilder / Permalink / 1
Sweden ice snö snow

is snow ice



Lite bilder från idag när vi gick på promenad på isen :) Det var jätte varmt och skönt att få vara ute lite. Det känns som om jag aldrig är utomhus? Hela tiden när det är sol så är man upptagen. Det är ju inte så kul att vara ute när man kommer hem från träningen och det är mörkt :S Ända gångerna jag är ute är när jag låter Stampe vara ute.. Det fick han vara idag jätte länge idag förrästen, ni kan få lite bilder på honom senare. Haha sötisen somnade när jag bar tilbaka honom till buren :D
Har ni varit ute något i det UNDERBARA vädret som varit idag?
#1 - - Celinas NEW YORK:

Hej!



Mitt namn är Celina, jag bor och pluggar i New York och har en bloppis där jag säljer grejer till Sverige som jag köper in härifrån.



Just nu finns:

bikinis från Victorias Secret

smycken från Marc by Marc Jacobs

skor från Forever21 och Jeffrey Campbell

en korallfärgad klänning (sedd hos Kenzas.se)



Spana in bloppisen och lägg din beställning snart! (Grejerna tar slut himla fort!)



http://starbucks.blogg.se/celinasbloppis/



Ha en bra vecka!

Celina

Till top