Trött :3

Bilder / Permalink / 3

God natt allihopa x) Haha nä men jag skulle nog faktiskt vilja gå och sova lite? Blev så sjukt seg nu..

Ska städa mitt rum lite snabbt så jag slipper göra det imorn, för om jag är klar med alla läxor och städat idag så slipper jag göra det imorgon! Smart va? Problemet är att man ska orka göra det också :P

Vill ni höra en rolig grej? Jag hade skinnjacka på mig idag! Iiih, det betyder att det är våår. När man kan börja gå i vårjackor då börjar det närma sig. Jag menar det allra mesta av snön är redan borta (det är fett brunt och grått överallt) Men det tror jag är för att man är van att det är så ljust på grund av snön som varit. Men snart då blommor och blad börjar komma kommer det bli fint igen <3 Tänk när man kan gå i shorts, linne med bikini under :) Ligga på stranden och känna solen värma, bada! Å jag läängtar..
  
 

#1 - - Mahtab:

Nej, jag tjänar pengar på det och jag har inte köpt den där pro grejen;)

#2 - - Anonym:

tack! :)

#3 - - Linda:

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg där man har chans att vinna en earcuff. Vinnaren dras ikväll! Kika gärna in och anmäl dig. Lycka till! :) http://liinda.myshowroom.se/tavling-4/

Till top