Regn..

Allmänt / Permalink / 1
Hej!
Idag har det än så länge regnat hela tiden. Vilket är tråkigt då söndagen är min lediga dag :P Men om man ska se det från den ljusa sidan så har jag rensat min kamera! Vilket var sjukt tråkigt men behövde göras! Hade så otroligt mkt onödiga, suddiga och dåliga bilder. Jag måste städa nu också så att jag får det gjort. Bättre att man gör det när det är dåligt väder än att man måste göra det när det är varmt och solen skiner, då vill man ju mkt hällre vara ute i solen. ;)
Jag och någon/några kompisar tänkte gå på bio idag men det verkar inte som det blir något av det :(

Bild på mig från några veckor sedan när jag tävlade i Jönköping ;)
#1 - - Christina:

Hello I'm kitkatkorpan.over-blog.com ^^

I'm a blogger, in fact I do my blog since already 1 year (I think, I'm not sure ;P HiHi) but I have decided to continue this one again! :)

I really hope you'll love my blog, I speak about myself, my life, what I love... I write it in French cuz I'm a French girls, so maybe you can't understand! :'(

But I put a lot of pictures so I really hope you'll love it ;P

So please, come to see my blog and tell me about it ^^

Have a nice day and I hope to see you soo ♥



(Kitkatkorpan.over-blog.com)

Till top