Avicii :S

Allmänt / Permalink / 4
Godmorgon!
Sovit gott? Haha, känns som standard att fråga det? x)

Vad vet ni om det som hände i globen under Avicii? Det jag har hört har varit skitläskigt. Tänk att känna golvet försvinna under fötterna och sedan bara falla och inte veta när man ska landa.. USH! Jag har hört väldigt olika siffror om hur många som ska ha ramlat och hur långt de fallit ner men det jag har sett är att mellan 20-40 ska ha ramlat 5-7 meter ner!! Vilket är sjukt högt!! Det är som om jag skulle hoppa från femman i badet fast hoppa bredvid bassängen! AJ... :S
Lägger upp den här videon från expressen. Man ser typ inget men han berättar lite vad som händer. 

#1 - - sandra:

Allt bra?

#2 - - hanna:

åh jag hade också velat sett dom!:)

#3 - - MATILDA~:

Oj & Aj :c

#4 - - ⟩FITspiration ⫶ in(FIT)spireras till en hälsosam kropp:

Vill du gå ner i vikt, börja träna eller bara skaffa ett hälsosamt liv? Känner du att viljan finns men att motivationen tryter gång på gång?



http://fitspiration.blogg.se är en blogg som endast postar motiverande och inspirerande bilder samt tips för att få dig att nå dina mål!



:)

Till top