Föräldrar :P

Allmänt / Permalink / 1
Hej! :)
Jag måste bara fråga, vet era föräldrar om era bloggar?? Haha, för jag kommer ihåg för ett par år sedan att jag frågade om jag fick skaffa blogg och sedan när jag skaffat så frågade de aldrig vad den hette.
Min mamma är vän med mig på FB också för förut när jag skaffade så var jag tvungen att ha henne som vän annars så skulle jag inte få ha FB. Och hon kan fråga någon gång ibland varför jag komenterade som jag gjorde på något foto och sånt där. Det tycker jag kan vara lite jobbigt för att då måste jag tänka varje gång jag skriver något att mamma kanske kan se det... ;S För alla beteer sig ju inte riktigt likadant med sina föräldrar som med sina kompisar. Alla säger ju att man ska vara síg själv, men jag är mig själv med min släkt på ett sätt och så är jag mig sjlv med mina vänner på ett annat sätt. Kan man säga så? Haha det tycker iaf jag.
HJärta
Här är hjärtan till alla föräldrar som älskar och bryr sig om oss, även fast vi kan vara jobbiga ibland :) Älskar er min bästa familj!! <3
#1 - - Dagensblogg:

Hej! Fin blogg. I min blogg skriver jag enbart om andra bloggar. Kolla in och lämmna en kommentar om du är intresserad!

Till top