"Halv åtta hos mig"

Allmänt / Permalink / 1

Igår så var det den sista delen i en tävling som min familj har haft. Jag vet inte om ni har sett "halv åtta hos mig"? Men det går ut på att alla får laga en tre rätters middag och så efteråt så får man sätta betyg på hur bra och god man tyckte den var. Först fick min lillebror göra middag, sedan var det jag och igår var det mammas tur :)





Eftersom mamma var sist ut så fick vi räkna ihop resultaten också och vinnaren/vinnarna var jag och min lillebror!! :) Vi fick samma poäng men det som var lite roligt var att alla gav varandra 8-9 poäng men min lillebror gav mamma en 6! Haha sedan när vi frågade vad det var han tyckte var sämre så kom han inte på något som var dåligt! Så han gav dåligt poäng till henne som han var säker på skulle vinna annars bara för att han själv ville vinna x) Haha, vilken liten j*kel va! Är man tävlings människa så är man..

#1 - - SARAH CARLSTEN:

Like a swede - http://sarahcarlstens.blogg.se/

Till top