Bråvalla 2015

Allmänt / Permalink / 0
Jag måste bara fråga, vad har hänt med bråvalla? Förra året kom ju grymma artister och i år känner jag inte ens igen en tredjedel av namnen.. Dem jag väl vet vilka dem är var inte heller dem jag hoppats på.
Robbie Williams, Calvin Harris, Muse.. Ja, visst stora artister men vilka är Every Time I Die, Arch Enemy, Beatrice Eli och Millencolin lixom? Jag förstår verkligen inte hur dem kan gå från att få dit Kanye West, Bastille, Imagine Dragons, Laleh, Passenger, Sam Smith och så många fler ett år, till att helt byta målgrupp? Kanske är det så att dem vill ha dit en större andel äldre människor i år?
 
Jag och mina kompisar som var helt inställda på att åka i år igen och bara väntade på att få boka. TUR att vi väntade för att se vilka artister som kom. 
Ska man tälta så ska det vara bra artister, annars så är det inte värt det!
 
 
 
 
Känslan av den höga musiken, alla lyckliga och förväntansfulla människor. Minnen alltså.. 
 
Till top