Min kärlek <3

Musik / Permalink / 0

Har haft ännu en jätte mysig kväll med min underbara familj! Full med påskmat och godis :)
Jag sitter just nu helt hypnotiserad och lyssnar på en låt om och om igen, börjar kanske kunna texten utantill nu? Haha, så typiskt mig. Jag blir så himla kär i en låt och sedan så lyssnar jag sönder den fullständigt. Samtidigt som jag klagar på att det aldrig kommer nya låtar x) Det är antagligen så för att när jag lyssnat sönder en låt så är den fortfarande ny för alla andra.. Haha, närå kanske inte riktigt? Men nästan. Är det så för er också eller är det bara jag som är konstig?

Den här låten var det en kompis som blev kär i först, så första gången jag lyssnade på den så tyckte jag den var tråkig. Det här är en sån låt som man måste lyssna på några gånger för att verkligen uppskatta. Men jag tipsar er verkligen om den.. <3

Till top